Artisti-gruppen er et solid konsern som leverer produkter og tjenester innenfor design og merkevarebygging, digitale løsninger, CRM og dialogmarkedsføring, profileringsprodukter, grafisk produksjon og logistikktjenester.
For oss i Artisti er det avgjørende med et trygt og inkluderende arbeidsmiljø. Det betyr at vi gleder oss til å gå på jobb hver dag, og inspireres til videreutvikling, læring og mestring.
Som lønnsmedarbeider er du vår viktigste ressurs for å sikre riktig lønn til rett tid, ovenfor alle medarbeidere i Artisti-gruppen.
Vi som jobber i Artisti er servicemennesker. Du må være klar for endringer, og kan forvente å være med på større og mindre prosjekter for å gjøre hverdagen mer effektiv.
Arbeidsoppgaver:
- Hovedansvar for lønnsområde, og utbetaling av lønn til ca 140 ansatte.
- Bistå på områder som f.eks. bankavstemming, fakturering, bokføring av OCR- og remitteringsfiler, fakturaflyt, samt være backup for teamets to andre ansatte ved behov
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Utdannelse innen økonomi/regnskap/lønn, med minimum 3–5 års relevant erfaring.
Erfaring kan kompensere for utdanningskravet. - Erfaring og god kompetanse innen regelverket som gjelder.
- Systematisk, strukturert, motivert og nøyaktig.
- Engasjert, og ønsker å bidra til godt arbeidsmiljø og gode rutiner.
- Har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
- God IT- og systemforståelse, og liker å ta i bruk løsningens muligheter.
- Fleksibel, også med tanke på lengre arbeidsdager ved lønnskjøring.
Hva kan du forvente av oss:
- Skikkelig gode kolleger 😉
- En variert og aktiv arbeidshverdag med personlig utvikling.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontaktperson
Send CV og søknad til
Irene Bjørsvik, irene.bjorsvik@artisti.no, 975 81 172