Hopp til innhold

Nok en suksess for FFHB på årets høstaksjon!

Foreningen for hjertesykebarn
Vellykket høstkampanje for Foreningen for hjertesykebarn.

«God planlegging, gjennomtenkt innhold og riktig timing, i kombinasjon med et tydelig kommunisert budskap over tid i flere kanaler, har gjort at årets
høstkampanje har levert langt bedre resultater enn forventet. Artisti Dialog har vært en viktig bidragsyter gjennom hele denne prosessen.»

Bård Berger, markedssjef i FFHB

Årets aksjon ba om støtte til «livet skal leves» – et forskningsprosjektet rundt barnekardiologi som FFHB startet i 2017. Kampanjen henviste bl.a. til TV programmet Hjertebarna, som gikk på søndager på TV 2 nå i høst.

Kampanjen, som besto av rundt 30 000 adresserte utsendelser, er designet og produsert av Artisti Dialog. Spesielt vil vi nevne armbåndet som symboliserte «Livet skal leves for hjertebarna».

Armbåndet ble også delt under Arendalsuka for å bevisstgjøre politikere.