Hopp til innhold

Vi har gjort det enkelt å gi ansatte gaver til jul

Markedets enkleste og mest fleksible portal for gaver til ansatte!

Vi har utarbeidet en julegaveportal som gjør alle ansatte fornøyde og de administrative oppgavene internt i bedriften minimale. Fra nå av blir det å gi bort gaver til ansatte kun en glede!

Egen nettside for bedriften
Vi oppretter en egen nettside for deres bedrift med egen logo, og skreddersyr forsiden med en julehilsen og annen ønskelig informasjon.

Valgfrihet for de ansatte
Vi har et bredt utvalg gaver innenfor ulike kategorier og flere prisnivåer. Dere velger prisnivå og deretter hvilke gaver de ansatte skal kunne velge mellom. Den ansatte logger seg inn via tilsendt innloggingskode og får deretter selv velge sin julegave.

Humanitært bidrag
Løsningen åpner også for at de ansatte kan gi sin julegave til et humanitært formål i stedet for å motta personlig gave.

Velg innpakning
Gavene leveres ferdig innpakket til hver enkelt ansatt. Vi har ulike pakkealternativer ut i fra hvilke produkter som velges. Gavene kan leveres med julekort fra bedriften hvis ønskelig. Dere skriver teksten, vi printer og pakker.

3 ulike leveringsmetoder
Gavene kan leveres på hovedkontoret, ut til de ulike avdelinger eller direkte hjem til den ansatte. Dette bestemmes når portalen settes opp.

Liten risiko for restlager
Velger dere innenfor standardalternativene blir dere kun fakturert for de gavene de ansatte velger og dere slipper restlager. Vi kan imidlertid også levere alternative gaver med eller uten deres logo hvis ønskelig. Da kan overskytende gaver benyttes av dere i andre sammenhenger.

Stabilitet og sikkerhet
Portalløsningen har vært benyttet av flere av våre store kunder tidligere med stor suksess og de velger samme løsning også i 2017.

OBOS benyttet denne løsningen for sine 1 800 ansatte i 2016. Her pakket vi inn hver gave og la med et julekort og deretter sendte gavene direkte hjem til hver enkelt.

«Løsningen fungerte godt og det administrative arbeidet hos oss ble betraktelig redusert. De ansatte fikk velge blant 4 ulike gaver eller gi sin gave til et humanitært formål. Valgene delte seg ganske likt blant de 4 alternativene og i tillegg ga ca 5 % av de ansatte sin gave til SOS barnebyer som vi i OBOS samarbeider med på øvrige områder.

Vi har valgt å benytte oss av Artisti og deres portalløsning også i 2017», sier Kjetil Hancke Framstad, Markedsdirektør i OBOS.

Ønsker du mer informasjon – ta kontakt med en av våre prosjektledere eller vår salgssjef Alexander Gjelseth på e-post eller telefon 41040510.