Selv om selskapet er nytt, er erfaringen nærmere 250 år. Helt siden 1767 har nettverket levert aviser og post på døren til norske hjem. Det er Norges ledende mediekonsern– Schibsted Media Group, Amedia og Polaris – som er de sentrale eiere av det nye nettverket.
Svært konkurransedyktige fordeler:
– Gunstige priser
– Trygg og rask levering – helthjem har nøkler og adgang til flerbolighus
– Landsdekkende distribusjon
– Verdensledende teknologi for last mile distribusjon
– Levering 6 dager i uken før kl 07 00. (i enkelte områder i sentrale strøk også på søndager)
– Muligheter for større kreativt spillerom ved utvikling av DM
Artisti Dialog har over 30 års erfaring i direkte markedsføring og har omfattende spisskompetanse i utvikling, produksjon og gjennomføring av responsaktiv 1:1 kommunikasjon.
Byrået er markedsledende når det gjelder adresserte innsamlingsaksjoner for ideelle og humanitære organisasjoner. ”De siste 10 årene er det kommet begrensninger i utforming og format, og generelt mindre fleksibilitet i innlevering til Posten. Samarbeidet med helthjem vil gi reduserte distribusjonskostnader, og muligheter for større kreativt spillerom ved utvikling av DM. Det betyr økt respons og bedre lønnsomhet for våre kunder”, sier daglig leder Svein-Egil Jørgensen i Artisti Dialog, ”Artisti Dialog har høy kompetanse og seriøsitet i utvikling, produksjon og gjennom føring av DM-kampanjer.
Vi er veldig fornøyd med samarbeidet så langt, og at de satser sammen med oss fremover”, sier administrerende direktør Per Iversen i helthjem Mediapost.