Hopp til innhold

Vendela kosmetikkserie - en suksesshistorie

Helena Cosmetics et av landets ledende og mest erfarne selskaper innen direktesalg av kosmetikk. De har i flere år hatt stor suksess med sin nyutviklede kosmetikkserie, VENDELA.

I et tett samarbeid med den kjente modellen Vendela Kirsebom har Helena Cosmetics til nå lansert en rekke skjønnhetsprodukter i denne eksklusive serien. Vendela-serien består pr. i dag av ansiktskremene Vendela SilverDay og Vendela SilverNight, øyekremen Vendela SilverEye, renseskummet Vendela SilverCleanser, hudserumet Vendela SilverSerum, duften Vendela, le Premier samt en serie med hårpleieprodukter..

Vendela Kirsebom har stått sentralt i den krevende produktutviklingen, der samtlige produkter er parabenfrie og basert på naturlige råstoffer av høy kvalitet.

Erfaring velger erfaring:
Når Helena Cosmetics skal utvikle og gjennomføre salgsutløsende aktiviteter for sine produkter, taes det ingen sjanser. En liten feil i kommunikasjonen kan redusere responsen dramatisk. Derfor har Helena Cosmetics valg av byrå falt på et av Norges mest erfarne innen salgsutløsende én-til-én kommunikasjon for forbruksprodukter og tjenester.

Artisti Dialog ser det som en svært spennende utfordring å ha fått det utfordrende
og spennende oppdraget å markedsføre alle VENDELA-produktene i aktuelle direkte-kanaler.: Adressert og uadressert DM,

Hver DM er nøye gjennomtenkt, fra ytterkonvolutt til brev, foldere, svarelement og svarkonvolutt. Fordi DM er selve selgeren, er det helt avgjørende at alt virker optimalt.

I tett samarbeid med ledelsen i Helena Cosmetics og med Vendela Kirsebom selv har vi utviklet en serie DMer med et lettkjennelig feminint og tiltalende design – som fremhever Vendelas skjønnhetsprofil. Tekst i salgsutløsende DM er et eget fagområde. Den skal pirre nysgjerrighet, skape kjøpelyst og utløse salg på direkten! Her har Artisti Dialog omfattende erfaring og innsikt.

Salgsresponsen fra alle gjennomførte direkte-aktiviteter er meget god, og Helena
Cosmetics har stor suksess med sin nye, eksklusive kosmetikkserie.

Involverte avdelinger

Dialogmarkedsføring